Vi skickar beställningar med PostNord och DHL. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.
Vi paketerar ditt paket professionellt som tål fukt och normal transporthantering men upptäcker du leverans-skador skall du omedelbart:
Saknade delar i paket: Vi trippel kontrollerar genom att vi
Risken att du fått fel artikel eller att något saknas är liten men inte obefintlig. Mänskliga faktorn finns kvar och vi är inga robotar-ännu. Att vi har bild på din beställning gör att en eventuell transport-reklamation kan behandlas och avslutas snabbt och bekvämt för dig.
Försök till leverans-bedrägeri i någon form polisanmäles i samarbete med PostNord.
Vi reserverar oss att utseendet på artiklar kan vara avvikande från bilderna.
Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har Du som konsument (gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjande av ångerrätten är det Du som står för returkostnaden.
För (endast) privatpersoner: "Naturligtvis följer vi distans- och hemförsäljningslagen (SFS2005:59) vilket innebär en ångerrätt på 14 dagar.
Tänk på:
Returer som inte godkänns:
Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).
Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Produkten har blivit tillagd i varukorgen